Achilles C2 – LYNX C1

september 12, 20200

Deze zaterdag was uitslapen er helaas niet bij. We moesten namelijk al om 18.50 uur verzamelen om een half uur later de wedstrijd tegen Achilles te spelen. Zij waren de koploper, dus we verwachtten geen gemakkelijke pot vandaag.

We speelden vandaag, net als vorige week weer een hele goede wedstrijd. Halverwege de wedstrijd hadden beide ploegen ieder 1x gescoord. En we deden zeker niet onder voor de ploeg uit de Vruchtenbuurt. We stonden superscherp te verdedigen en wisten vandaag ontzettend veel ballen te onderscheppen. In de aanval werd goed rondgespeeld en ook het insnijden van achter de korf werd veelvuldig gedaan.

Helaas kregen we halverwege de tweede helft toch nog een doelpunt tegen, gemaakt door een heer van Achilles. Dat de thuisploeg daarna nog uit wist te lopen tot 4-1 gaf de krachtsverhoudingen van vandaag zeker niet goed weer. Wij waren minstens gelijkwaardig en hadden absoluut een gelijkspel verdiend. Dat mocht helaas niet zo zijn, maar we gaan het volgende week gewoon weer proberen. Dan spelen we weer een uitwedstrijd en de tegenstander is Avanti. Ons doelpunt werd vandaag gemaakt door Brent, na een mooie aanval met Leticia.

Groetjes Marcel en Jan-Willem