Lynx E1 treedt naar voren

augustus 30, 20200

Kort voor de wedstrijd misten we nog twee spelers, zonder dat we precies wisten waarom. Na een snelle belronde bleek dat Luka zich netjes afgemeld had bij de wedstrijdsecretaris, maar omdat we die niet hebben werd de mail niet gelezen (wie wil dit oppakken?). We hopen dat Luka zich snel weer wat beter voelt! En omdat de moeder van Ryan zich niet lekker voelde (beterschap!), betekend dit natuurlijk dat hij niet mee mocht doen i.v.m. de corona-maatregelen. Gelukkig wilden Anna en Camiel uit de F1 wel invallen in de E1 en konden we toch aan de wedstrijd beginnen.

Camiel begon samen met Matthew, Ali en Jonathan aan de wedstrijd en wisselde dit elk kwart af met Anna. De beiden vonden het wel een beetje spannend, net je eerste wedstrijd in de F1 gespeeld en dan al gelijk invallen in de E1! Maar dat deden ze wel heel erg goed, ze bleven dicht bij hun tegenstander en kwamen beiden zelfs nog tot een schotpoging (“is deze paal hoger?” – ja, dat is hij).

De wedstrijd begon gelijk op, maar we mistten duidelijk nog wedstrijdritme. Iets wat de komende weken vast goed gaat komen. De uitslag van de wedstrijd werd 2-0, maar wel tegen een naar verwachting sterkere tegenstander. Erg goed gedaan dus en hopelijk volgende week op volle sterkte in de competitie voor de wedstrijd tegen Fortuna.

Camiel en Anna bedankt voor het invallen!