Kangoeroes springen er oplos !

september 22, 20180

Vandaag ging het iets anders dan jullie gewend waren .  Patrick moest naar een uitwedstrijd van de E-tjes ,maar gelukkig kregen we hulp van Kar Wei.

Met zijn alle gingen wij op avontuur.  We sprongen over de stokken als een kangoeroe en gingen door naar de gevaarlijke ringen die omringd waren door krokodillen.  Maar iedereen wist veilig aan de kant te komen en konden over de balk terug naar het volgende  spel.

Hier gingen wat vogels helpen eieren terug te gooien in hun nestjes . Wat waren zij blij met jullie goede hulp. Maar wij waren nog niet klaar en het volgende kwam op ons pad .Er kwam een wervelstorm aan en met zijn allen probeerde we de balletjes op het doek te houden. Maar dit was niet al te makkelijk want het ging steeds harder waaien en ging het maar net goed . Pfff….wat was dat zwaar !

Tijd voor een lichtere klus . Terwijl iedereen met de gezicht naar de kantine waren werd er stiekem een balletje onder één van de dopjes gedaan . Best nog wel pittig maar gelukkig vonden jullie die algauw.

Daarna wat tijd van ontspanning met het spelletje iemand is hem , niemand is hem . Ook hebben jullie nog zo hard gestampt met de grote olifantvoeten om van de enen kant te komen en zoveel mogelijk pionnen omgegooid.  Als laatste speelde wij nog schipper mag ik overvaren op hele bijzondere manieren . Na al dat spelen nog lekker wat limonade gedronken in de kantine en alles netjes voor de volgende keer opgeruimd.

Volgende week zijn  Patrick en Kar Wei er weer ! Fijn weekend! Groetjes christy