Lynx E1 – Eibernest E2

maart 4, 20180

Vandaag speelde we een thuiswedstrijd tegen Eibernest. Van de vorige keer wisten we dat het een pittige wedstrijd zou worden, maar wij hebben keihard getraind en zijn steeds meer op elkaar ingespeeld. In het begin werd al snel duidelijk dat wij deze tegenpartij best aankonden. Helaas maakte hun als eerst een doelpunt, maar al snel volgde ons antwoord en maakte we er 1-1 van met een mooi afstandsschot. Gedurende de wedstrijd stonden we steeds een of twee puntjes achter maar eigenlijk hadden wij toch de beste kansen en speelde het mooiste spel van de twee.

Helaas kwamen niet alle ballen goed in de handen en hierdoor verloren we toch een paar mooie kansen die de wedstrijd hadden kunnen wenden. De eindstand was 4-6 geworden, maar hé wat zegt zo een uitslag eigenlijk? Jullie hebben keihard geknokt voor de bal.
Tot maandag, nemen jullie je ouders mee om mee te trainen??!

Groetjes Marcel en Karin