Meervogels E2 – Lynx E1

september 9, 20170

Vandaag speelde we onze tweede wedstrijd uit tegen Meervogels. We wisten dat het een zware wedstrijd zou worden tegen een sterk team en zonder wissels dus dat betekende iedereen de hele wedstrijd spelen.

Vol goede moed en zin om te spelen startte we de wedstrijd,(nadat de regenwormen van t veld waren geruimd ;)) de eerste 10 minuten kwamen we al snel op 3-0 achter. Toch bleven we het spelletje goed meespelen we gingen beter verdedigen, alleen het aanvallen bleef nog even moeilijk zoeken naar ruimte. In de tweede periode vielen er geen doelpunten, voor ons niet maar ook niet voor hun, er werden er wel een paar afgekeurd door het top verdedigen van jasper en amber.

Inmiddels was t heel hard gaan regenen en moesten we nog een halve wedstrijd spelen. De derde periode wist Pip een mooi doelpunt te maken en de tegenstander maakte er ook nog een. In de laatste periode werd t erg zwaar en kleddernat speelde jullie de wedstrijd uit met nog een mooi doelpunt voor ons door jennifer en een doelpunt voor hun was de eindstand 5-2.

Ik vond het leuk om jullie vandaag een keer te mogen coachen! Maar Marcel heeft jullie wel gemist dus die is er volgende week weer 🙂 bedankt voor de leuke wedstrijd, jullie goede inzet en samenspel!

Groetjes Karin