28/10/2022 Halloween movie night

oktober 30, 20220

Met Halloween voor de deur en de steeds kortere dagen werd het wel tijd voor een avondje lekker binnen film kijken. De Activiteitencommissie had zich ingespannen om de kantine zo griezelig mogelijk te maken met overal skeletten en spinnenwebben, maar er was daartussenin nog precies genoeg plek voor de bijna 20 jonge griezelfans. Onder het genot van een aantal extra griezelige traktaties (waaronder spooky popcorn hands en spooklollies) hebben de kinderen volledig geboeid zitten kijken naar de zoektocht van E.T. naar zijn thuisplaneet (en iets met een tram).

De avond is door alle ondervraagden ervaren als zeer geslaagd en voor herhaling vatbaar! Petje af AC, en dank ook aan de ouders die hebben geholpen alle versieringen na afloop weer snel op te ruimen zodat de tennisclub de volgende ochtend weer gewoon aan de slag kon.