Kleding

Om te korfballen heb je de juiste sportkleding nodig.

KLEDING

stel al uw vragen m.b.t. kleding aan Karin Schouten via administratie@lynx-korfbal.nl

Om te korfballen heb je de juiste sportkleding nodig. Dit bestaat minimaal uit het clubtenue (shirt, broek/rok en sokken). We hebben een nieuwe kledingleverancier: Zeefdruk Westland, deze verzorgd de kleding voor Lynx. Alle wedstrijdshirts worden uit het kledingfonds van Lynx verstrekt, overige artikelen zijn verkrijgbaar in de webshop.

Kledingfonds Lynx Korfbal

De vereniging stelt vanuit het kledingfonds een wedstrijdshirt ter beschikking aan haar spelende leden. Hiervoor zijn voor het gebruik een aantal spelregels opgesteld.

Spelregels

Voor het gebruik van de sportkleding gelden de volgende spelregels:

• De kleding is en blijft eigendom van het kledingfonds van Lynx en wordt in bruikleen aan spelende leden verstrekt.
  • Het wedstrijdshirt wordt alleen gedragen tijdens wedstrijden, toernooien of andere officiële evenementen. Dus niet tijdens trainingen, gymlessen ed.!
  • Leden leveren het shirt gewassen in zodra ze hun lidmaatschap als spelend lid beëindigen.
  • Alle spelende leden betalen een bijdrage aan het kledingfonds, deze wordt jaarlijks tegelijk met de contributie geïnd aan het begin van het seizoen (dit gaat in m.i.v. seizoen 2023/2024).
  • De hoogte van de bijdrage wordt vastgesteld tijdens de ALV op advies van het bestuur.
  • Er vind geen restitutie plaats bij tussentijdse opzeggingen.
  • Beschadigde of vermiste kleding wordt vervangen op kosten van de gebruiker.
  • Kleding die niet meer past kan worden geruild voor een andere maat.
  • De vereniging heeft een beperkte voorraad, indien een bepaalde maat niet meer op voorraad is zal deze besteld worden met een levertijd zoals die door de leverancier wordt gehanteerd. Zorg er daarom voor dat je tijdig aangeeft wanneer een andere maat binnenkort nodig is.

Wasvoorschriften

Was de sportkleding op maximaal 30oC

Gebruik GEEN wasverzachter

De kleding mag NIET in de droger

Webshop

Onze kledingleverancier heeft een online webshop waar de wedstrijdbroekjes, -rokjes en sokken aangeschaft kunnen worden. Deze artikelen zijn onderdeel van het officiële wedstrijdtenue van Lynx. Daarnaast kun je je tenue aanvullen met bijpassende trainingspakken, tassen ed. ook deze zijn te vinden in de webshop. Kleding die in de webshop wordt gekocht is eigendom van de koper. Het is ook mogelijk om je eigen naam te laten bedrukken op trainingspakken en accessoires.

De webshop vind u hier: https://lynx-korfbal.clubwereld.nl/

Bestellingen kunnen naar keuze worden afgehaald bij de vereniging op trainingsavonden of tegen betaling van verzendkosten thuis worden bezorgd.

Sportschoenen voor buiten (noppenschoenen en/of kunstgrasschoenen) en binnen (zaalschoenen), kunt je aanschaffen bij een sportwinkel.

Help onze club met een donatie. Klik hier rechts op "Sponsorkliks".

OVER LYNX

Bestuur: info@lynx-korfbal.nl