Contributie

Lid ben je steeds tot het einde van het seizoen, dit is 30 juni. Opzeggingen dienen schriftelijk uiterlijk 15 mei te zijn doorgegeven per mail aan ledenadministratie@lynx-korfbal.nl. Er vind geen restitutie van contributie plaats bij vroegtijdige opzegging van het lidmaatschap.

CONTRIBUTIE

Contributie

De contributie voor het seizoen 2022-2023
LID TYPE PER JAAR PER KWARTAAL
Kangoeroe Klup € 120 € 32.50
Jeugd F- t/m E € 163 € 43,25
Jeugd D- t/m B € 171 € 45,25
Recreanten € 179 € 47,25
Niet Spelend Lid / Donateur € 50 € 15

De contributie is altijd voor een heel jaar verschuldigd. Betaal je het jaarbedrag in 1x dan ontvang je € 10 betalingskorting (let op: deze korting is reeds in de tabel met tarieven verwerkt!). Wij maken gebruik van automatische incasso voor het innen van de contributies. Wilt u de contributie liever zelf overmaken dan is dit alleen mogelijk wanneer u per jaar betaald. Indien u gebruik wilt maken van kwartaalbetaling is dit alleen mogelijk middels automatische incasso.

De incassomomenten*) zullen zijn:
Betaling per jaar: 1 juli
Betaling per kwartaal: 1 juli / 1 oktober / 1 januari / 1 april
*) Op het incassoformulier kunt u uw voorkeur aangeven

Kortingen

Betaal je per jaar? Dan levert je dit al een flinke korting op, maar er zijn meer mogelijkheden:
SOORT KORTING UITLEG
Familiekorting Lynx kent een familiekorting van € 10 per jaar voor elk 2e lid uit hetzelfde gezin. Deze korting wordt automatisch verrekend met uw contributiebetaling.
Ooievaarspas Woont u in Den Haag, Leidschendam-Voorburg of Rijswijk en heeft u een laag inkomen? Dan biedt de Ooievaarspas heel veel voordelen. Vraag daarom de Ooievaarspas aan.
Kinderen doen mee! (KDM) Je kunt met de Ooievaarspas gebruik maken van de regeling Kinderen Doen Mee. Dit betekent dat je met 100% korting aan 1 sport + 1 creatieve activiteit kan meedoen. Is korfbal je tweede sport? Dan krijg je 50% korting.
Jeugdfonds Sport & Cultuur Zuid-Holland Meedoen met sport of cultuur? Maar is er thuis te weinig geld? Het Jeugdfonds helpt en betaalt de contributie! Ouders kunnen zelf geen aanvraag doen. Hier is een intermediair voor nodig. Dit is bijvoorbeeld een leerkracht, buurtsportcoach of een maatschappelijk werker. Lijst met intermediairs. Het Jeugdfonds Sport & Cultuur bepaalt het bedrag op basis van de hoogte van de contributie. Als de aanvraag goedgekeurd is, wordt de bijdrage rechtstreeks aan de club betaald. Je ontvangt zelf geen geld. Heb je ook spullen nodig? Je ontvangt eventueel ook een waardebon voor attributen die ingeleverd kan worden bij een winkel in de buurt. De intermediair kan daar meer over vertellen.

Help onze club met een donatie. Klik hier rechts op "Sponsorkliks".

OVER LYNX

Bestuur: info@lynx-korfbal.nl