Buitenspeeldag @ LYNX!

ouder-kind-training
seizoensafsluiting
binnenspeeldag

Nu de maatregelen omtrent Corona zo goed als verdwenen zijn was er weer ruimte om leuke dingen te organiseren. Bij LYNX wilden we daarom de Nationale Buitenspeeldag niet ongemerkt voorbij laten gaan! De Activiteitencommissie (AC) had als doel om een activiteit te organiseren voor leden, maar zeker ook voor niet-leden. Omdat het veld deze woensdagmiddag beschikbaar was konden we daar leuk een aantal spelletjes, opdrachten en wedstrijdjes klaarzetten. Bij elk spelletje was een sticker te verdienen en met een volle kaart ging je naar huis met een mooi korfbaldiploma.

Wat de AC helaas niet in de hand had was het weer. De voorspellingen waren aanvankelijk nog goed, maar werden steeds ongunstiger naarmate woensdagmiddag naderde. Uiteindelijk heeft het de hele middag geregend, en zag de AC het wel even somber in.. Maar gelukkig kwamen er toen toch nog wat dappere korfballertjes (+ vriendjes) langs om er het beste van te maken! De spelletjes waren (voor zover mogelijk) naar de kantine verplaatst en uitgebreid met een knutseltafel. Het blikkengooien en sjoelen viel erg in de smaak en toen het heel even iets droger werd konden we zelfs nog even buiten in de weer met een korf en een tsjoek!

Aan alle bezoekers en aanwezigen, bedankt voor jullie komst! Zonder jullie was de Buitenspeeldag pas echt in het water gevallen. Volgend jaar gaan we het gewoon opnieuw proberen, en als het moet maken we er desnoods een Binnenspeeldag van.

Locatie:
Boswijk
Datum:
8 juni 2022
Gelegenheid:
Buitenspeeldag
Organisatoren:
Activiteitencommissie

Help onze club met een donatie. Klik hier rechts op "Sponsorkliks".